Κυριακή 18 Αυγούστου 2024

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών!

Ο Ολυμπιακός επικράτησε του Βόλου με 0-2 για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος και ξεκίνησε την πορεία για το 48ο πρωτάθλημα. Δείτε τι δήλωσαν οι παίχτες του Ολυμπιακού μετά το τέλος του αγώνα.

Ζέλσον Μαρτίνς.

Για το ματς: «Ήταν καλή η αίσθηση που μας το παιχνίδι, νικήσαμε στην πρεμιέρα. Καταφέραμε να πάρουμε νίκη εκτός έδρας σ' ένα δύσκολο αγωνιστικό χώρο».

Για το αν αισθάνεται τόσο καλά, όσο φαίνεται: «Ναι, νιώθω καλά, έχω την εμπιστοσύνη του προπονητή, έχω αυτοπεποίθηση και είμαι καλά. Μπορούμε να καταφέρουμε πράγματα καλύτερα από σήμερα».

Τι ζητάει ο Μεντιλίμπαρ από εκείνον: «Να βγαίνω ψηλά, να έχω αυτοπεποίθηση, να δημιουργώ ευκαιρίες για γκολ και ασίστ. Αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε φέτος, να βάζουμε πολλά γκολ».

Ζουλιάν Μπιανκόν.

«Είναι σημαντικό να κερδίζουμε όλα τα ματς, γιατί στόχος μας είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Δεν είμαστε έτοιμοι και φάνηκε, αλλά θέλουμε και πρέπει να κερδίζουμε σε όλα τα παιχνίδια. Θα δουλέψουμε και θα βελτιωθούμε».

Για τον Πιρόλα: «Ήταν καλή η συνεργασία μας. Δεν απειληθήκαμε από τον Βόλο. Όλοι είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε την ομάδα. Κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».

Για τον κόσμο που βρέθηκε στον Βόλο: «Τους ευχαριστούμε πολύ που βρέθηκαν εδώ. Να είναι πάντα κοντά μας και ελπίζουμε να τους κάνουμε περήφανους και φέτος, όπως και πέρυσι».

Γιώργος Μασούρας.

«Όταν παίρνεις νίκη στην αρχή, που δεν έχουμε βρει τα πατήματά μας, σε μία δύσκολη έδρα, είναι θετικό. Προηγηθήκαμε νωρίς, έτυχε να σκοράρω και εγώ και να βοηθήσω την ομάδα μου να νικήσει. Το γκολ δίνει αυτοπεποίθηση στον επιθετικό. Είναι μέρος του παιχνιδιού. Βοήθησα την ομάδα μου να πάρει το τρίποντο, που αυτό είναι που έχει σημασία».

Για τον φετινό Ολυμπιακό: «Θέλουμε να συνεχίσουμε την καλή δουλειά. Αυτά τα τρίποντα μας δίνουν αυτοπεποίθηση».

Για τον Κωστούλα: «Είμαι χαρούμενος και για αυτόν και για όλα τα νεαρά παιδιά. Θα τους βοηθήσω όσο μπορώ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου