Δευτέρα 15 Ιουλίου 2024

Το αντίο του Ελ Αραμπί στον Ολυμπιακό: «Ο Ολυμπιακός θα έχει για πάντα μία θέση στην καρδιά μου»

Έπειτα από πέντε χρόνια γεμάτα ξεχωριστές στιγμές, ιστορικά ρεκόρ και γκολ, ο Ολυμπιακός και ο Γιουσέφ Ελ Αραμπί αποφάσισαν να χωρίσουν τους δρόμους τους, με τον δεύτερο να συνεχίζει στον ΑΠΟΕΛ.

Μετά τους ερυθρόλευκους ήταν η σειρά του Μαροκινού φορ να αποχαιρετήσει τον σύλλογο με ένα συγκινητικό μήνυμα στα social media, το οποίο υπέγραψε ως «πιστολέρο».

Δείτε την ανάρτηση του:

«Μετά από πέντε καταπληκτικά χρόνια, είναι η ώρα για ένα νέα κεφάλαιο στην καριέρα μου. Πετύχαμε τόσα πολλά μαζί και θα είμαι για πάντα ευγνώμων για όλες αυτές τις αναμνήσεις που έχω από αυτό το καταπληκτικό μέρος. Η οικογένεια του Ολυμπιακού θα έχει για πάντα μια θέση στην καρδιά μου. Σας ευχαριστώ για όλα. #πιστολέρο»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου