Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024

Μαρτίνς: «Όλοι οι παίκτες που βρίσκονται εδώ πρέπει να δείχνουν τον καλύτερο τους εαυτό»

 

Ο Ολυμπιακός επικράτησε στην έδρα του Άρη με 1-2 για την 19η αγωνιστική της SSuperleague και ο Ζέλσον Μαρτίνς πραγματοποίησε το ντεμπούτο του ως βασικός.

Ο Πορτογάλος εξτρέμ μίλησε για την επιλογή να έρθει στον Ολυμπιακό, τον Ποντένσε αλλά και το συγκεκριμένο παιχνίδι.

Δείτε αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

Για το ντεμπούτο του ως βασικός: «Eίμαι πολύ χαρούμενος που έπαιξα βασικός. Σημαντικό να παίρνω χρόνο συμμετοχής, γιατί είχαν παίξω για καιρό και χρειάζομαι την αυτοπεποίθηση που κερδίζω παίζοντας. Είμαι χαρούμενος που κάναμε ένα καλό παιχνίδι και πήραμε τη νίκη».

Για το ματς: «Η ομάδα συνεχώς βελτιώνεται, μία απαραίτητη νίκη για να αποκτήσει αυτοπεποίθηση, να αποκτήσει περισσότερη δύναμη για τα παιχνίδια που έχουμε να παίξουμε».

Για τα μηνύματα του κόσμου στα social media: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος που έχω έρθει εδώ, που με έχει αγκαλιάσει ο κόσμος που είναι ευχαριστημένος με την απόδοσή μου. Ο λόγος που ήρθα είναι να βοηθήσω την ομάδα, να βοηθήσω την ομάδα μου να κάνει όλο και περισσότερα παιχνίδια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου