Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2024

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών!

Ο Ολυμπιακός επικράτησε της Άλμπα Βερολίνου με 101-87 και βρίσκονται σε τροχιά εξάδας. Δείτε τι δήλωσαν οι παίχτες του Ολυμπιακού, μετά το τέλος του αγώνα.

Μόουζες Ράιτ.

«Μου είπαν οι συμπαίκτες μου στο ημίχρονο τι πρέπει να κάνω. Ήμουν κάπως ράθυμος στο πρώτο ημίχρονο. Δεν έχω άγχος. Κάναμε πολλά λάθη και δεχθήκαμε πολλούς στο πρώτο ημίχρονο. Δεν μπήκα καλά στο παιχνίδι. Μίλησα με τους συμπαίκτες μου.

Με βοήθησαν ώστε να ανεβάσω σταδιακά την απόδοση μου και νομίζω ότι τα πήγα αρκετά καλά για πρώτο ματς. Δουλεύω σκληρά και θέλω να βγάζω στο γήπεδο τον καλύτερο μου εαυτό».

Λουκ Σίκμα.

«Ο Ράιτ έκανε ένα πολύ καλό ντεμπούτο. Μας δίνει μια άλλη διάσταση στο παιχνίδι και είναι σίγουρο ότι θα μας βοηθήσει πολύ.

Είναι σημαντικό να αντιδρούμε σωστά. Να βρίσκουμε λύσεις στις δυσκολίες που συναντούμε μπροστά μας.

Είναι πάντα δύσκολο να παίζεις στο Μόναχο, έχω παίξει πολλές φορές, θα μας βάλουν προβλήματα, αλλά θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι».

Νάιτζελ Γουίλιαμς-Γκος.

«Ανεβάσαμε την έντασή μας στην άμυνα, ήταν ένα ματς που θύμιζε εκείνο στο Βερολίνο. Βελτιωθήκαμε αμυντικά και τα καταφέραμε.

Ο Ράιτ έδειξε να είναι καταπληκτικός. Είχε τον κόσμο στο πλευρό του. Είμαστε ενθουσιασμένοι που τον έχουμε, πιστεύουμε πως θα μας βοηθήσει πολύ.

Παίξαμε χωρίς τρεις σέντερ, είναι... τρελό αυτό. Όμως, προσαρμοστήκαμε. Είμαι χαρούμενος για το πώς αντιδράσαμε απέναντι στη ζώνη και που κερδίσαμε.

Όσα περισσότερα λεπτά παίρνεις, τόσο καλύτερα νιώθεις. Ελπίζω πως θα συνεχίσει έτσι ο Μπραζντέικις.

Λέω όλη τη χρονιά πως ο χαρακτήρας της ομάδας είναι σπουδαίος, όπως και η χημεία μας. Δεν αφήσουμε τις ήττες να μας επηρεάσουν και να μας "ρίξουν". Πρέπει να συνεχίσουμε με αυτόν τον τρόπο».

 Αϊζάια Κάνααν.

«Σημαίνει πως ήμουν καυτός. Έχω κάνει πολλή δουλειά στην προπόνηση. Έκανε κρύο έξω και είπα να φέρω λίγη ζέστη στο γήπεδο. Με βοήθησαν οι συμπαίκτες μου και τους βοήθησα κι εγώ».

Παράλληλα εξήγησε τι τους είπε ο Γιώργος Μπαρτζώκας στο ημίχρονο, αφού η Άλμπα πήγε στα αποδυτήρια μπροστά στο σκορ με 101-87: «Ήμασταν πίσω στο σκορ με 3 πόντους και είχαμε δεχθεί ήδη 48 και ο κοόυτς μας είπε να βάλουμε περισσότερη ενέργεια στο παρκέ και να παίξουμε το παιχνίδι μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου