Κυριακή 14 Μαΐου 2023

Σαμασέκου: «Θα ήθελα να συνεχίσω εδώ»

 

Ο Ντιάντιε Σαμασέκου πραγματοποίησε ακόμη μία πολύ καλή εμφάνιση με τον Ολυμπιακό, έδειξε ξανά τις ικανότητές του, αλλά και τον λόγο για τον οποίο ο Θρύλος τον έκανε δικό του με τη μορφή δανεισμού. Με τον ίδιο σε δηλώσεις του, μετά το τέλος του αγώνα να λέει ότι θα ήθελε να αγωνίζεται και την νέα σεζόν στον Ολυμπιακό.

Δείτε αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

"Δεν σταμάτησα ποτέ να δουλεύω, γιατί είμαι επαγγελματίας και όποτε καλούμαι πρέπει να είμαι εκεί. Δεν κοιτάμε το παρελθόν και δεν πρέπει να παραπονιόμαστε. Κάνουμε τη δουλειά μας.

Αυτό το σύστημα μας δίνει τη δυνατότητα να μπορούμε να βγαίνουμε πιο εύκολα στην επίθεση. Όταν έχω την ευκαιρία τότε μπαίνω στην περιοχή".

Για το μέλλον του: "Ήταν μία δύσκολη χρονιά, αλλά εγώ είμαι χαρούμενος στον Ολυμπιακό. Από την πλευρά μου θα ήθελα να συνεχίσω εδώ. Δεν ξέρω τι θα συμβεί στο μέλλον. Με τον Ανιγκό είχα εξαιρετική συνεργασία και πάντα με ενέπνεε να δουλεύω πολύ. Θα δούμε τι θα γίνει, ελπίζω να συνεχίσει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου