Ο Ολυμπιακός γνώρισε την ήττα με 1-0 από την Λαμία για την 16η αγωνιστική της Super League. Ο Αλέξανδρός Πασχαλάκης σε δηλώσεις του στην Cosmote TV, μετά το τέλος του παιχνιδιού τόνισε ότι δεν υπάρχει καμία δικαιολογία και ότι θα πρέπει να αλλάξουμε πρόσωπο.
Δείτε αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Δεν υπάρχει δικαιολογία για το σημερινό ξεκινήσαμε νωθρά, δεν δείξαμε ότι θέλαμε το ματς περισσότερο από τον αντίπαλο. Να βάλουμε κάτω το κεφάλι μας να δουλέψουμε, γιατί πρέπει να βγαίνουν σιγά-σιγά στο γήπεδο αυτά που δουλεύουμε με τον νέο προπονητή. Οι μεγάλες ομάδες έχουν και προσωπικότητες. Έχουμε πολλά ντέρμπι, είναι τρεις βαθμοί που χάσαμε. Είναι κακό αποτέλεσμα, να κοιτάμε μπροστά και πρέπει να αλλάξουμε πρόσωπο. Η νοοτροπία της ομάδας δεν ήταν αυτή που έπρεπε».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου