Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2024

Στο νοσοκομείο Μπιέλ και Φορτούνης μετά το τέλος του αγώνα!

 

Οι ερυθρόλεθκοι αποχώρησαν με προβλήματα από το «Αθανάσιος Διάκος», με τον Κώστα Φορτούνη να παίζει σε όλο το παιχνίδι με σπασμένο δόντι και σχίσιμο στο πρόσωπο, αλλά και τον Πεπ Μπιέλ να φεύγει υποβασταζόμενος και με κλάματα από τον αγωνιστικό χώρο.

Μετά το τέλος του αγώνα, οι δύο παίχτες του Ολυμπιακού πήγαν στο νοσοκομείο. Ο Κώστας Φορτούνης ένιωθε έντονους πόνους και ζαλάδες, ενώ ο Πεπ Μπιέλ έκανε μαγνητική για να δει εάν υπέστη κάποια ζημία, μετά την κλωτσιά που δέχθηκε από τον Σίντκλεϊ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου