Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2024

Καρβαλιάλ: «Δεν παίξαμε σαν Ολυμπιακός, το χειρότερο παιχνίδι από τότε που ήρθα»

Ο Ολυμπιακός γνώρισε την ήττα από την Λαμία με 1-0 με τον προπονητή του Ολυμπιακού να δηλώνει μετά το τέλος του παιχνιδιού στην Cosmote TV ότι ήταν το χειρότερο παιχνίδι από τότε που ήρθε στην ομάδα.

Δείτε αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

Το ματς: Συγχαρητήρια στη Λαμία γιατί νίκησε και το άξιζε. Είναι το χειρότερο παιχνίδι που έχουμε παίξει από τη μέρα που έχω έρθει. Φυσικά και πάντα σεβόμαστε τη φανέλα που φοράμε αλλά αυτό δεν είναι αρκετό χρειάζεται να τρέξεις, να παλέψεις και αυτό πρέπει να μας γίνει μάθημα.

Το που θεωρεί ότι υπήρξε πρόβλημα: Καταρχήν θα πρέπει να αναλύσουμε το παιχνίδι. Από τη στιγμή που χάσαμε το πέναλτι η ομάδα έπεσε αρκετά. Αν είχαμε σκοράρει εκεί, θα είχαμε μπει ξανά στο ματς και τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά.

Τα συνεχόμενα ντέρμπι και πως θα βγει ο Ολυμπιακός από αυτή τη θέση: Είναι καλό το γεγονός πως έχουμε ένα ντέρμπι σε λίγες μέρες αυτό θα μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε το σημερινό ματς γιατί δεν παίξαμε σαν Ολυμπιακός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου