Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2024

Καρβαλιάλ: «Είναι κλοπή των ανθρώπων που δουλεύουν και δεν θέλω να πω τίποτα άλλο»

Ο Ολυμπιακός γνώρισε την ήττα από την ΑΕΚ με 1-2 για την 17η αγωνιστική της Super League, με τον διαιτητή Μαρέφκα να κάνει όργια εις βάρος του Ολυμπιακού. Ο Κάρλος Καρβαλιάλ σε δηλώσεις του στην Cosmote TV, μετά το τέλος του παιχνιδιού αναφέρθηκε στην διαιτητική σφαγή των ερυθρόλευκων.

Δείτε αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Ένα παιχνίδι στο οποίοι οι παίκτες του Ολυμπιακού δεν άξιζαν αυτό που συνέβη σήμερα εδώ. Είναι κλοπή των ανθρώπων που δουλεύουν και δεν θέλω να πω τίποτα άλλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου