Ο Ολυμπιακός γνώρισε την ήττα από την ΑΕΚ με 1-2 με την ''εξυγίανση'' για άλλη μία φορά να κάνει την δουλειά της. Ο Γιώργος Μασούρας σε δηλώσεις του, στην Cosmote TV, αναφέρθηκε στην εν λόγω φάση, τονίζοντας ότι είναι γελασμένοι αν νομίζουν ότι έτσι θα πάρουν πρωτάθλημα από τον Ολυμπιακό.
Δείτε αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Θέλω να μιλήσω για το παιχνίδι γιατί πάντα θέλω να μιλάω ποδοσφαιρικά. Κάποια ατομικά μας λάθη έδωσαν το προβάδισμα στην ΑΕΚ. Αξίζαμε να νικήσουμε. Κατά κοινή ομολογία και αντικειμενικά υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον διαιτητή. Σε ένα τόσο κρίσιμο σημείο, τη στιγμή του γκολ μου, δεν είχα προλάβει να κάνω επαφή με την μπάλα και σφύριξε. Ο διαιτητής ήταν τόσο σίγουρος που σταμάτησε τη φάση. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι δεν πάει να τσεκάρει στο VAR τη φάση του πέναλτι. Να το τσεκάρει και να πει προχωράμε. Έκλεψαν αυτό που δώσαμε στο γήπεδο. Αν νομίζουν ότι θα πάρουν το πρωτάθλημα από τον Ολυμπιακό με αυτόν τον τρόπο, είναι γελασμένοι. Είμαστε περήφανοι με την εμφάνισή μας. Θα συνεχίσουμε μέχρι τέλους».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου