Ο Ολυμπιακός επικράτησε της Μονακό με 75-73 στο ΣΕΦ, σε ένα συγκονιστικό παιχνίδι για τη 19η αγωνιστική της Euroleague και μπήκε σε τροχιά τετράδας.
Μετά το μεγάλο ευρωπαϊκό ματς με τους Μονεγάσκους στο ΣΕΦ ο κόουτς του Θρύλου, Γιώργος Μπαρτζώκας, αγκαλιάστηκε «θερμά» με τον Μάικ Τζέιμς.
Δείτε την σχετική φωτογραφία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου