Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024

«Θερμή» αγκαλιά Μπαρτζώκα-Τζέιμς μετά το τέλος του παιχνιδιού!

Ο Ολυμπιακός επικράτησε της Μονακό με 75-73 στο ΣΕΦ, σε ένα συγκονιστικό παιχνίδι για τη 19η αγωνιστική της Euroleague και μπήκε σε τροχιά τετράδας.

Μετά το μεγάλο ευρωπαϊκό ματς με τους Μονεγάσκους στο ΣΕΦ ο κόουτς του Θρύλου, Γιώργος Μπαρτζώκας, αγκαλιάστηκε «θερμά» με τον Μάικ Τζέιμς.

Δείτε την σχετική φωτογραφία.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου