Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών!

Ο Ολυμπιακός επικράτησε της Μονακό με 75-73 για την 19η αγωνιστική της Euroleague. Δείτε τι δήλωσαν οι παίχτες του Ολυμπιακού μετά το τέλος του αγώνα.

Σακίλ ΜακΚίσικ.

«Ήταν δύσκολο να νικήσουμε αυτή την ομάδα. Θέλουμε να συνεχίσουμε με νίκες. Στο μυαλό μου είναι λογικό να πάρω αυτό το σουτ, δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι υπόλοιποι. Έχω εμπιστοσύνη, δουλεύω σκληρά. Όταν δουλεύεις σκληρά όλα μπορούν να συμβούν.

Ελπίζουμε πως μπορούμε να έχουμε πολλούς πρωταγωνιστές. Δεν θέλουμε να βασιζόμαστε σε έναν παίκτη σε κλειστά ματς».

Αϊζάια Κάνααν.

«Έχουμε ομάδα που μπορούν όλοι να είναι πρωταγωνιστές. Πιστεύω πως αν μπει το πρώτο σουτ θα μπουν και τα επόμενα. Αυτή είναι η φιλοσοφία μου. Ποτέ δε μένω σε ένα χαμένο σουτ. Είναι πολύ καλό για την ομάδα μας να έχουμε αυτές τις νίκες.

Εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλον και μπορούμε να παλέψουμε κόντρα σε οποιονδήποτε ομάδα. Δε ξεκινήσαμε καλά, αλλά αυτή τη στιγμή θεωρώ ότι είμαστε σε καλό δρόμο. Αυτό είναι κομμάτι του να έχεις μια πολύ καλή ομάδα.

Δε βασιζόμαστε σε έναν. Έχουμε βάθος στον πάγκο και εξαιρετικούς παίκτες. Μπορεί να είναι η βραδιά οποιουδήποτε σε οποιαδήποτε παιχνίδι. Έχουμε τη χημεία να αναδείξουμε διαφορετικούς πρωταγωνιστές σε κάθε ματς».

Τόμας Γουόκαπ.

Για το ματς: «Ήταν ένα διαβολεμένο παιχνίδι που σίγουρα το ευχαριστήθηκαν και οι δυο ομάδες. Ο κόσμος μας ήταν φοβερός, παλέψαμε πολύ για να γυρίσουμε το ματς και τα καταφέραμε».

Για την άμυνα πάνω στον Τζέιμς: «Ναι ήταν καλή, αλλά έκανε και πολύ καλές πάσες, ωστόσο κάναμε μια σπουδαία αμυντική δουλειά πάνω του και του κόψαμε τα σουτ και τις διεισδύσεις».

Για το ότι άγγιξε αριθμούς triple-double: «Θέλω πολύ να κάνω triple-double, ίσως στο επόμενο παιχνίδι»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου