Δείτε αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
Για το αν επηρεάσουν οι απουσίες το συγκεκριμένο ματς: «Θα φανεί. Αν υπήρχε ένα ματς που έπρεπε να έχουμε τους γκαρντ είναι αυτό, για να μαρκάρουμε παίκτες που είναι δημιουργικοί και εκτελεστικοί. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, η Παρί πηγαίνει στο επιθετικό ριμπάουντ, είναι καλοί στο τρανζίσιον, έχει δομή στο παιχνίδι και απαιτείται να μείνουμε στο πλάνο, να μη δώσουμε δεύτερες επιθέσεις και να εκτελέσουμε με τον σωστό τρόπο».
Για την Παρί: «Όλοι έχουν παίξει μια φορά με την Παρί και καταλαβαίνουν το παιχνίδι τους, δεν είναι άτρωτοι. Υπήρξε διάστημα που έκαναν 4-5 ήττες, έτσι είναι η EuroLeague. Η Παρί έχει αδύνατα σημεία αλλά παίζει σε ένα τέμπο δύσκολο να ακολουθήσουν οι άλλες ομάδες αν δεν έχουν αρκετές ημέρες προετοιμασίας. Χρειάζεται να φύγεις από κάποιες συνήθειες. Είναι μια πολύ καλή ομάδα που θα διεκδικήσει και πλεονέκτημα έδρας».
Για το αν είναι οδηγός το 22-0 του ΣΕΦ: «Δε νομίζω γιατί όταν βρεθήκαμε στο φάσμα της ήττας πιέσαμε και κλέψαμε μπάλες, σκοράραμε 22 συνεχόμενους πόντους. Όταν περάσαμε μπροστά χάσαμε δύο επιθέσεις, ένα επιθετικό ριμπάουντ. Στην ουσία κρίθηκε στη μία κατοχή το παιχνίδι. Η Παρί παίζει με άγνοια κινδύνου, παίζει με ένταση και της αξίζουν συγχαρητήρια, στον προπονητή και την ομάδα. Είναι η ευχάριστη έκπληξη».
Για το αν σκέφτονται ότι τους αρκεί μία νίκη στην εβδομάδα: «Καθόλου, ούτε οι παίκτες, ούτε οι προπονητές. Είναι τόσο απαιτητική η διοργάνωση, παίξαμε Παρασκευή, Κυριακή με ταξίδι. Τώρα αυτό, μετά ξανά την Παρασκευή. Εμείς δε διαλέγουμε ματς. Θα παίξουμε όσο μπορούμε, το ίδιο λέγαμε και στην Ισπανία αλλά κερδίσαμε και τα δύο. Οι απουσίες είναι σημαντικές, αλλά σκεφτόμαστε το ματς με την Παρί και όχι την Μπαρτσελόνα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου