Δείτε αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Παίζουμε με μια ομάδα που είναι πολύ ιδιαίτερη στον τρόπο παιχνιδιού της, όσον αφορά στις απουσίες μας, καλώς ή κακώς όλες οι ομάδες έχουν κατά καιρούς να αντιμετωπίσουν θέματα τέτοια... πρέπει να κάνουμε καλύτερη δουλειά έτσι ώστε να καλύψουμε το κενό των δύο παιδιών (σ.σ. Βιλντόζα και Γουόκαπ)» είπε αρχικά ο αρχηγός του Ολυμπιακού και συνέχισε:
«Ένα παιχνίδι ιδιαίτερο, απέναντι σε ένα πολύ ιδιαίτερο τρόπο παιχνιδιού που απαιτεί να έχεις πολύ μεγάλη συγκέντρωση. Ένα από τα κομβικά κομμάτια που είδαμε και συγκρίναμε σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι είναι τα ριμπάουντ. Πρέπει να ελέγξουμε αυτό τον τομέα. Στο πρώτο ματς χάσαμε πολλά ριμπάουντ, πολλά επιθετικά... Είναι μια "μάχη" που πρέπει να δοθεί στο παρκέ, να είμαστε συγκεντρωμένοι, να βγάλουμε την ενέργειά μας και να κάνουμε το καλύτερο δυνατό».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου