Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2024

Ακόμη ένα sold out, κατάμεστο το ΣΕΦ για τον αγώνα με την Μονακό!

Συνηθισμένοι στα sold out οι φίλοι του Ολυμπιακού που εξαφάνισαν τα εισιτήρια για το παιχνίδι απέναντι στη Μονακό.

Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε πως τα εισιτήρια για το ματς με τους Μονεγάσκους εξαντλήθηκαν με τους οπαδούς του Ολυμπιακού να κάνουν δεύτερο σερί sold out στις αρχές του 2024 μετά από αυτό με την Αρμάνι.

Αυτό είναι το 7ο sold out στη φετινή EuroLeague για τον Ολυμπιακό και το 8ο συνολικά στη σεζόν.

Δείτε την ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου