Ορισμένα τρολάκια εκμεταλλεύτηκαν την ήττα του Ολυμπιακού με σκοπό να δημιουργήσουν κλίμα. Συγκεκριμένα, δημοσίευσαν βίντεο από παλιά νυχτερινή έξοδο ποδοσφαιριστών του Θρύλου και έγραψαν ότι αυτοί οι παίκτες βγήκαν έξω μετά το ματς με την ΑΕΚ.
Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Κώστας Καραπαπάς, πήρε θέση και ξεκαθάρισε ότι οι ερυθρόλευκοι είχαν βγει να διασκεδάσουν πριν δύο μήνες.
Δείτε την σχετική ανάρτηση:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου