Ο Γιουσέφ Ελ Αραμπί μπορεί να έμεινε έξω από την αποστολή του Ολυμπιακού ενόψει της αναμέτρησης με την ΑΕΚ λόγω ενός θέματος τραυματισμού που αντιμετωπίζει, ωστόσο αυτό δε τον απέτρεψε από το να κάνει μια ηγετική ομιλία στους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές του Θρύλου λέγοντας σκληρές αλήθειες και επιδιώκοντας να τους τονώσει το ηθικό για το κρίσιμο ντέρμπι που πλησιάζει.
Δείτε πιο συγκεκριμένα:
«Παιδιά, πρέπει να ξυπνήσουμε. Εχουμε ένα ντέρμπι αύριο. Είναι ώρα όλοι να μιλήσουμε με τους εαυτούς μας και να αποφασίσουμε τι θέλουμε. Είμαστε όλοι μεγάλα παιδιά και πρέπει να αναλάβουμε τις ευθύνες μας. Πρέπει να αντιδράσουμε. Ολοι και οι παλιοί να δείξουν τον δρόμο, αλλά και οι νέοι παίκτες πρέπει να δείξετε τη ποιότητά σας. Εχουμε μεγάλα παιχνίδια τώρα, και χρειάζεται να δείξτε ότι είστε μεγάλοι παίκτες. Παίξτε για την ομάδα και για την αξία και το όνομά σας. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι 100%, γιατί δεν έχουμε τον κόσμο μας να μας σπρώξει. Η ΑΕΚ είναι καλή ομάδα, αθλητική, με πολλές φυσικές δυνάμεις. Εμείς όμως έχουμε ποιότητα. Είστε όλοι καλοί παίκτες. Δεν πρέπει να περιμένουμε μόνο τον Φορτούνη και τον Ποντένσε να κάνουν κάποιο μαγικό. Ολοι πρέπει να συμμετέχουμε στο παιχνίδι, να προσπαθούμε, να δίνουμε τα πάντα, να είμαστε ενωμένοι. Παλεύουμε, νικάμε και πάμε για πρωτάθλημα, αλλιώς μετά θα είναι δύσκολο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου