Ο Γιάννης Μώραλης, εκ των αντιπροέδρων του Ολυμπιακού και Δήμαρχος Πειραιά, εξαπέλυσε «δριμύ κατηγορώ» στην Cosmote TV κατά πάντων, με αφορμή τα παράπονα που έχουν οι ερυθρόλευκοι από τον παράγοντα διαιτησία.
Δείτε αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Προκαλείται η μισή χώρα και μία ολόκληρη πόλη. Πρέπει να παρέμβουν όλοι όσοι έχουν την ευθύνη. Οταν μιλάμε για βία πρέπει να δούμε ποιος την προκαλεί. Ηταν εξόθφαλμο αυτό που έγινε. Προκλητικό. Το κακό παράγινε. Δεν είναι μόνο το σημερινό. Είναι συνέχεια πολλών παιχνιδιών. Πρέπει να παρέμβει η πολιτική ηγεσία».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου