Ο Ζέλσον Μαρτίνς έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής των ερυθρόλευκων στο Olympiacos TV όπου στάθηκε στη σχέση του με τον Ντάνιελ Ποντένσε αλλά και τους οπαδούς της ομάδας.
Δείτε αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Η πρώτη μου σκέψη όταν άκουσα για τον Ολυμπιακό ήταν πως πρόκειται για έναν μεγάλο σύλλογο, ο οποίος έχει απίστευτους οπαδούς, που δημιουργούν φανταστική ατμόσφαιρα. Μίλησα με τον Ποντένσε. Μου είπε ότι του αρέσει πολύ η πόλη, ο σύλλογο και οι φίλαθλοι. Αυτό αποτέλεσε έναν ακόμη λόγο για να έρθω εδώ. Ξέρω τον Ποντένσε πολλά χρόνια και εμπιστεύομαι απόλυτα τη γνώμη του. Γνωρίζω το μέγεθος του συλλόγου, θέλω να γράψω ιστορία και να βοηθήσω την ομάδα, να παλέψω για όλους τους στόχους. Είμαι γρήγορος ποδοσφαιριστής, μου να έχω την κατοχή της μπάλας. Μου αρέσουν οι μονομαχίες, το ένας εναντίον ενός και να ντριμπλάρω. Θέλω να ξεσηκώσω το γήπεδο με το παιχνίδι μου. Θέλω να πω ξανά πως ειμαι εδώ για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου