Μετά τα διαιτητικά αίσχη του Μαρέφκα στο Καραϊσκάκη, η ΠΑΕ Ολυμπιακός εξέδωσε ανακοίνωση. Οι ερυθρόλευκοι τονίζουν ότι στο παιχνίδι με την ΑΕΚ ήταν «το αποκορύφωμα της δράσης της Εγκληματικής Οργάνωσης στο Ελληνικό Ποδόσφαιρο».
Παράλληλα, οι άνθρωποι του Ολυμπιακού τονίζουν ότι μέσα σε λίγες εβδομάδες στερήθηκαν έως και 11 βαθμούς, ενώ σημειώνουν πως «το μόρφωμα που σαπίζει το Ελληνικό ποδόσφαιρο δεν αντιμετωπίζεται ποδοσφαιρικά».
Δείτε την ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:
Απόψε ήταν το αποκορύφωμα της δράσης της Εγκληματικής Οργάνωσης στο Ελληνικό Ποδόσφαιρο.
Μέσα σε λίγες εβδομάδες μας στέρησαν έως και 11 βαθμούς (με ΠΑΟ, Βόλο, Ατρόμητο, ΑΕΚ) και αλλοίωσαν το Πρωτάθλημα.
Αυτά που καταγγέλαμε τόσο καιρό με κάθε τρόπο και σε όλους τους τόνους, τα είδε κάθε Έλληνας φίλαθλος αποτυπωμένα στο γήπεδο και είναι ηθική δικαίωση τα όσα έγιναν έτσι ξεδιάντροπα κάτω από τους προβολείς.
Δυστυχώς το μόρφωμα που σαπίζει το Ελληνικό ποδόσφαιρο δεν αντιμετωπίζεται ποδοσφαιρικά.
Και αναφερόμαστε στην Πολιτεία και τις Αρχές.
Από εδώ και πέρα όποιος δεν ασχοληθεί με την εξαφάνιση της Εγκληματικής Οργάνωσης, τότε σημαίνει και είναι προφανές ότι την υποθάλπτει.
Τα λόγια τελείωσαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου