Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2024

Ιμπαγάσα: «Λυπημένοι με την ήττα, πάντα έχουμε προβλήματα με τους διαιτητές»

Ο Ολυμπιακός β' γνώρισε την ήττα από την Καλλιθέα οποία επικράτησε με 2-1 στο Ρέντη, με την βοήθεια του διαιτητή Ντάουλα, να κλείνει τα μάτια σε πέναλτι που ζήτησαν οι ερυθρόλευκοι. Με τον προπονητή του Ολυμπιακού β' Αριέλ Ιμπαγάσα να αναφέρεται και στην εν λόγω φάση στο τέλος του παιχνιδιού.

Δείτε αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Είμαστε λυπημένοι με την ήττα. Στο πρώτο ημίχρονο ο αέρας ήταν εναντίον μας και αυτό μας δυσκόλεψε τις προσπάθειες να επιτεθούμε όπως θέλαμε. Μας πίεσαν καλά οι αντίπαλοι και μας ήταν δύσκολο να δημιουργήσουμε ευκαιρίες για γκολ. Όμως όταν είχαμε την μπάλα κάναμε ωραίους συνδυασμούς. Δυστυχώς δεχτήκαμε ένα γκολ από στατική φαση, κάτι για το οποίο είχαμε μιλήσει στην προετοιμασία του αγώνα. 

Στο δεύτερο ημίχρονο δεν μπήκαμε καλά, αλλά αντιδράσαμε μετά το 0-2. Ψάξαμε ένα γκολ και πριν το βρούμε τελικά, ο διαιτητής δεν έδωσε ένα καθαρό πέναλτι υπέρ μας. Πάντα έχουμε προβλήματα με τους διαιτητές. Είναι κρίμα. Η εξέλιξη του αγώνα θα μπορούσε να ήταν διαφορετική.

Μετά το 0-2 η ομάδα προσπάθησε πολύ, μειώσαμε και στα τελευταία λεπτά που απέμεναν ψάξαμε την ισοφάριση, αλλά δεν τα καταφέραμε. Πρέπει να συνεχίσουμε και να σκεφτούμε τώρα τον επόμενο αγώνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου