Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024

Στις 4 Φεβρουαρίου το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό!

Γνωστό έγινε το πρόγραμμα της Stoiximan Super League από την 19η μέχρι και την 21η αγωνιστική! Ο Ολυμπιακός θα αντιμετωπίσει τον Άρη στη Θεσσαλονίκη την Κυριακή 21 Ιανουαρίου, ενώ στις 28 του ίδιου μήνα θα υποδεχτεί στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» τον ΠΑΣ Γιάννινα, για την 20η αγωνιστική. Το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο θα διεξαχθεί την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου, στις 21:00.

Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου